Udbetaling og regnskab
Tilskuddet udbetales, når vi har modtaget jeres regnskab for året før.
Sammen med indsendelse af regnskab, skal der indsendes dokumentation for de afholdte udgifter. Dette gøres ved at fremsende kopi af kvitteringer sammen med regnskabet. Til dette kan hjælpeskemaet ”§ 79 Hjælpeskema” benyttes. Skemaet er tænkt som en hjælp, og det er også muligt at benytte sit eget skema.
Hjælpeskemaet kan rekvireres via mail til Center for Sundhed og Omsorg
Foreninger som er en del af en organisation, hvor der udarbejdes et regnskab af en autoriseret revisor, kan fremsende dette til Stevns Kommune som dokumentation for de afholdte udgifter. Det skal fremgå af regnskabet, hvad tilskuddet fra Stevns Kommune er anvendt til.
Tilbagebetaling af tilskud
Hvis pengene er brugt til andet end det ansøgte (uden forudgående skriftlig anmodning), skal disse tilbagebetales til Stevns Kommune.
Eventuelle ubrugte midler skal tilbagebetales, inden udbetaling af tilskud for det efterfølgende år kan finde sted.
Vi oplyser jer om, hvilken konto tilbagebetaling skal ske til, når vi skal godkende jeres regnskab.